شما در حال مشاهده نسخه موبایل وبلاگ

معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی

هستید، برای مشاهده نسخه اصلی [اینجا] کلیک کنید.

زندگی جنسی ما از شما تشکر خواهد کرد

12 محصول سلامت جنسی که شما را از اوج به اوج بزرگ می برد


ضد واکسن ها، حلقه های کشتزار و بیگانگان را فراموش کنید. ما فکر می‌کنیم بزرگ‌ترین توطئه‌ای که همچنان در حال رشد است این است که همه در آنجا دائماً رابطه جنسی شگفت‌انگیز و شگفت‌انگیزی دارند، با ویبره‌ها، شلاق و سایر محصولات سلامت جنسی بازی می‌کنند. این چیزی است که بیشتر به ما نشان داده شده است، درست است؟ بدن های عالی و بدون لک که با سیالیت مارهای دریایی حرکت می کنند. ما لحظه های ناخوشایند را نمی بینیم یا نمی شنویم، فقط آنها را تجربه می کنیم، سپس فکر می کنیم که داریم کار اشتباهی انجام می دهیم.


آن موقع است که مغز شما شروع به تیک تیک زدن می کند. چرا من اینطور به نظر نمیرسم؟ چرا اینقدر دوام نمی آوریم؟ بدن های عرق کرده، صداهای عجیب و غریب، دست و پاهای نامناسب و شکستگی در میان برای گرفتن مقداری آب و تعویض کاندوم..


بسیاری از افراد هنگام رابطه جنسی می توانند احساس عجیبی داشته باشند، از گوزهای واژن و انزال زودرس گرفته تا ناتوانی در برقراری ارتباط با شریک زندگی خود، یا حتی احساس ناراحتی فیزیکی واقعی. آیا می‌دانستید که زنان به دلیل ساختار بیولوژیکی واژن و رحم، بیشتر از مردان در معرض ابتلا به اختلالات جنسی و UTI هستند. ما به شما قول می دهیم که این یک شوخی بیمارگونه نیست که توسط کیهان کشیده می شود. درد حین رابطه جنسی و اختلالات جنسی را می توان با راهنمایی یک متخصص پزشکی آموزش دیده درمان کرد.



اما باید به خاطر داشته باشیم که تجربه کلی ما ذهنی و فیزیکی است. ادغام چند محصول منتخب سلامت جنسی در زندگی ما می تواند این تجربه را افزایش دهد، اما همچنین مطمئن شود که برای همه ایمن، سالم و لذت بخش است.


هر چه زنان بیشتر تمایلات جنسی خود را تصاحب کرده باشند، بازار محصولات سلامت جنسی بیشتر رشد کرده است. تحلیلگران بازار بر این باورند که انتظار می رود صنعت محصولات سلامت جنسی تا سال 2026 به 125.1 میلیارد دلار برسد.


از ایجاد محیطی آرام‌بخش و آرامش‌بخش برای خود گرفته تا تجربه اسباب‌بازی‌ها و احساس اطمینان به پوست خود در لباس‌های زیر زنانه تند - انتخابی از محصولات سلامت جنسی ما همه چیزهایی را که برای راحتی و صمیمیت با شریکتان نیاز دارید پوشش می‌دهد.


محصولات سلامت جنسی برای زنانی که می خواهند کنترل زندگی عاشقانه خود را در دست بگیرند

1/12

اعتبار عکس: That Sassy Thing

روغن DTF مبتنی بر آب توسط That Sassy Thing


استفاده از یک روان کننده (لوبر) می تواند ناراحتی زیادی را برای زنانی که خشکی واژن را تجربه می کنند، کاهش دهد. این امر به ویژه پس از یائسگی با کاهش استروژن اتفاق می افتد. لوب اصطکاک ناشی از رابطه جنسی نافذ را کاهش می دهد. انواع مختلفی وجود دارد - بر پایه ژل، آب، سیلیکون و روغن.



روان‌کننده‌های مبتنی بر آب معمولاً توسط متخصصان ترجیح داده می‌شوند، زیرا پس از اتمام کار شستن آن‌ها آسان است، بنابراین در صورت باقی ماندن احتمال بروز واکنش‌های نامطلوب کمتری وجود دارد. آنها تمایل دارند با پوست ملایم واژن مهربان تر باشند زیرا از مواد طبیعی به جای مصنوعی استفاده می کنند و عاری از رنگ ها و عطرهای مصنوعی هستند.



روان کننده DTF توسط That Sassy Thing با استفاده از موادی که واژن را از داخل به بیرون سالم نگه می دارد، تمام جعبه های مناسب را بررسی می کند. با این حال، واژن هر فردی متفاوت است و می تواند واکنش متفاوتی به محصولات نشان دهد. هر روغنی را که در نهایت استفاده می کنید، به یاد داشته باشید که پس از استفاده به خوبی تمیز کنید و اگر مستعد ابتلا به عفونت قارچی و تحریک هستید، از قبل برای مشاوره با یک متخصص پزشکی مشورت کنید.


آن را به قیمت 900 روپیه آنلاین بخرید

وسایل جنسی


لوازم جنسی


محصولات جنسی


وسایل فانتزی زناشویی


وسایل سکس


فروشگاه لوازم جنسی

آمیزشی وسایل فانتزی زناشویی


وسایل سکسی


لوازم سکسی


وسایل زناشویی مردانه


پک زناشویی


لوازم سکسی


محصولات زناشوی


خرید لوازم جنسی


محصولات آميزشي


محصولات ویژه خانمها


فروشگاه لوازم جنسی


لوازم زناشویی


خرید محصولات جنسی


خرید محصولات زناشویی اصل


فروش محصولات زناشویی در تهران


خرید وسایل جنسی


محصولات زناشویی بانه


محصولات فانتزی زناشویی


فروش لوازم جنسی


فروشگاه لوازم زناشویی


جدیدترین محصولات زناشویی


فروشگاه محصولات زناشویی


فروش محصولات جنسی


فروشگاه جنسی


فروشگاه محصولات جنسی


وسایل زناشویی


فروشگاه مجاز محصولات زناشویی


محصولات سکسی


فروش وسایل جنسی


خرید محصولات زناشویی


فروشگاه محصولات زناشویی ویبراتور


فروش لوازم زناشویی


فروشگاه وسایل جنسی


وسایل تحریک زن


خرید لوازم سکسی


لوازم مورد نیاز زناشویی


خرید ابزار جنسی


فروشگاه زناشویی


خرید لوازم زناشویی


فروش لوازم سکسی


انواع وسایل جنسی


فروش محصولات زناشویی


ابزار های جنسی


خرید وسایل زناشویی


وسایل مورد نیاز رابطه زناشویی


کالای جنسی

لوازم زناشویی تهران


فروشگاه مجاز محصولات زناشویی در مشهد


ویژه آقایان محصولات جدید


لوازم جنسي


فروش الات تناسلی مردانه


خرید ویبراتور نقطه جی

همه آنچه باید درباره هیبیسکوس بدانید

گیاهان هیبیسکوس به خاطر گل های بزرگ و رنگارنگشان معروف هستند. این شکوفه ها می توانند علاوه بر تزئین خانه یا باغ، کاربردهای دارویی نیز دارند. گل ها و برگ ها را می توان به چای و عصاره های مایع تبدیل کرد که می تواند به درمان بیماری های مختلف کمک کند.چه دمنوشی برای لاغری خوبه



در ادامه بخوانید تا دریابید که چگونه هیبیسکوس می تواند به کاهش وزن و سرطان کمک کند و چگونه می تواند به تسکین شرایطی که شامل موارد زیر است کمک کند:


ناراحتی معده

فشار خون بالا

عفونت های باکتریایی

تب

گل های هیبیسکوس رنگ های مختلفی دارند. آنها می توانند قرمز، زرد، سفید یا هلویی باشند و می توانند تا 6 اینچ عرض داشته باشند. پرطرفدارترین نوع آن هیبیسکوس سابداریفا است. گل های قرمز این رقم بیشتر برای اهداف پزشکی کشت می شوند و به عنوان مکمل های غذایی در دسترس هستند.


چای هیبیسکوس که به دلیل طعم ترش آن چای ترش نیز نامیده می شود، از مخلوطی از گل ها، برگ های خشک شده هیبیسکوس و کاسه های قرمز تیره (مرکز فنجانی شکل گل ها) تهیه می شود. پس از پایان شکوفایی گل، گلبرگ ها می ریزند و کالیس ها به غلاف تبدیل می شوند. اینها دانه های گیاه را نگه می دارند. کالیس ها اغلب مواد اصلی در نوشیدنی های گیاهی حاوی هیبیسکوس هستند.


هیبیسکوس توسط فرهنگ های مختلف به عنوان یک درمان برای چندین بیماری استفاده شده است. مصریان از چای هیبیسکوس برای کاهش دمای بدن، درمان بیماری های قلبی و عصبی و به عنوان ادرارآور برای افزایش تولید ادرار استفاده می کردند.


در آفریقا از چای برای درمان یبوست، سرطان، بیماری کبد و علائم سرماخوردگی استفاده می شد. خمیر تهیه شده از برگ ها برای التیام زخم ها روی پوست مالیده می شد.


در ایران، نوشیدن چای ترش هنوز یک درمان رایج برای فشار خون بالا است.


امروزه هیبیسکوس به دلیل پتانسیل آن در کاهش فشار خون بالا محبوب است. مطالعات مدرن نشان می دهد که هم عصاره چای و هم عصاره گیاه هیبیسکوس باعث کاهش فشار خون و سطح کلسترول می شود. اگرچه تحقیقات بیشتری هنوز مورد نیاز است، اما این می تواند خبر خوبی برای آینده درمان بیماری قلبی باشد.


هیبیسکوس پتانسیلی برای درمان سرطان و به عنوان یک کمک کننده کاهش وزن در کنار سایر کاربردها نشان می دهد. مطالعات زیادی در این زمینه ها وجود ندارد، اما برخی از تحقیقات منبع مورد اعتماد نشان می دهد که آنتوسیانین ها ممکن است کلید خواص ضد سرطانی هیبیسکوس باشند.


مطالعه اخیر منبع مطمئن دیگری نشان داد که عصاره هیبیسکوس ممکن است بر متابولیسم تأثیر بگذارد و از چاقی و تجمع چربی در کبد جلوگیری کند. این گیاه استوایی حتی با موفقیت به عنوان بخشی از مخلوط عصاره گیاهی برای درمان شپش سر مورد استفاده قرار گرفته است.


چای و عصاره هیبیسکوس را می توان در فروشگاه های مواد غذایی بهداشتی به عنوان مکمل های غذایی خریداری کرد. هیچ دوز توصیه شده ای وجود ندارد زیرا این بستگی به محصولی که خریداری می کنید و دلیل استفاده از آن دارد. مقدار معمول کاسه گل در یک وعده چای 1.5 گرم است، اما مطالعات از 10 گرم کاسه گل خشک و عصاره های حاوی 250 میلی گرم آنتوسیانین استفاده کرده است.


هنگامی که به عنوان چای استفاده می شود، هیبیسکوس به طور کلی بی خطر در نظر گرفته می شود. اما تحقیقات بیشتری برای تعیین دوز ایمن برای زنان باردار یا شیرده، کودکان و افراد مبتلا به بیماری کبدی یا کلیوی مورد نیاز است.


چای هیبیسکوس بسیار ترش است و ممکن است بیشتر برای بافت های حساس باشد. به بدن خود گوش دهید و اگر احساس بیماری در شما ایجاد کرد، مصرف را قطع کنید. برخی تحقیقات همچنین نشان می‌دهند که هیبیسکوس ممکن است بر نحوه پردازش استامینوفن (تیلنول) توسط بدن تأثیر بگذارد، اما این تأثیر احتمالاً بسیار کم است.


غذای آماده

هیبیسکوس همچنان یک داروی گیاهی محبوب در کشورهای سراسر جهان است. همانطور که تحقیقات ادامه دارد، ممکن است به طور گسترده به عنوان یک درمان پزشکی موثر پذیرفته شود.

چایی ترش برای لاغری


چای سبز و دارچین برای لاغری


دمنوش چربی سوز قوی


دمنوش لاغری برای مزاج بلغمی


خواص چای کوهی برای لاغری


بهترین دمنوش لاغری


دمنوش برای لاغری


دمنوش لاغری بیز


خواص گل محمدی برای لاغری


دمنوش لاغری خانگی سریع


دمنوش زیره سبز برای لاغری


دمنوش لاغری شکم و پهلو خانگی


خواص به لیمو برای لاغری


دمنوش زیره برای لاغری


خواص گل گاوزبان برای لاغری


زمان مصرف دمنوش بلوبری برای لاغری


خواص کاکوتی در لاغری


دمنوشهای لاغری


چای بابونه و لاغری


قهوه لاغري دكتر بيز


طرز تهیه دمنوش لاغری شکم


دمنوش لاغری طب سنتی


چه دمنوشی برای لاغری خوبه


طرز تهیه دمنوش سماق برای لاغری


دمنوش دارچین برای لاغری


محصولات لاغری دکتر بیز


دمنوش دکتر بیز


دمنوش لاغری شکم و پهلو


خواص مریم گلی برای لاغری


دمنوش زنجبیل برای لاغری


پک لاغری دکتر بیز


چای نیوشا برای لاغری


دمنوش لاغری برای مادران شیرده


بهترین زمان مصرف دمنوش لاغری


خواص دمنوش بابونه برای لاغری


دمنوش شوید برای لاغری


انواع دمنوش لاغری


چای سبز و زیره برای لاغری


زمان مصرف دمنوش نعناع فلفلی برای لاغری


دمنوش چربی سوز


کاکوتی و لاغری


دمنوش های چربی سوز


خواص چای بابونه برای لاغری


طرز تهیه دمنوش چای سبز برای لاغری


بهترین دمنوش برای چربی سوزی شکم


برای لاغری چه دمنوشی بخوریم


طرز تهیه چای سبز برای لاغری


دمنوش بادرنجبویه برای لاغری


بهترین دمنوش برای چربی سوزی

معایب کاپ چیست؟

اگرچه سازگار با محیط زیست و مقرون به صرفه است، اما هنوز چند عارضه و مضرات فنجان قاعدگی وجود دارد که باید قبل از تغییر فنجان به خاطر داشته باشید:


پیدا کردن تناسب مناسب ممکن است مشکل باشد

از آنجایی که فنجان های قاعدگی در اندازه های مختلف هستند و هر زنی ممکن است به اندازه متفاوتی نیاز داشته باشد، یافتن تناسب مناسب ممکن است دشوار باشد. برای یافتن تناسب مناسب خود، ممکن است لازم باشد ابتدا مارک ها و اندازه های مختلف فنجان را امتحان کنید.طریقه استفاده از کاپ قاعدگی



درج و برداشتن آن مشکل است

گاهی اوقات، ممکن است برای شما مشکل باشد که فنجان قاعدگی را در داخل واژن خود قرار دهید یا نتوانید آن را به درستی خارج کنید، که می تواند باعث درد و ناراحتی شود.


واکنش های آلرژیک به فنجان قاعدگی

بسیاری از فنجان های قاعدگی از مواد بدون لاتکس ساخته شده اند. این آنها را به گزینه ای عالی برای زنان مبتلا به آلرژی به لاتکس تبدیل می کند. با این حال، در برخی از زنان، مواد لاستیکی و سیلیکونی می‌توانند باعث واکنش‌های آلرژیک شوند که می‌تواند بسیار دردناک و ناراحت‌کننده باشد.


احتمال تحریک واژن

اگر بعد از هر بار استفاده، فنجان قاعدگی به درستی تمیز نشود، می تواند باعث تحریک واژن شود. اگر آن را بدون استفاده از روغن کاری وارد کنید، حتی ممکن است باعث ناراحتی و درد شود.


نتیجه

فنجان قاعدگی یک جایگزین مقرون به صرفه و سازگار با محیط زیست برای استفاده از تامپون و نوار بهداشتی در دوران قاعدگی است. شما می توانید قبل از تغییر فنجان قاعدگی، مزایا و معایب آن را بسنجید. اگر هنوز مطمئن نیستید، می توانید ابتدا با متخصص زنان خود در مورد گزینه های خود و اینکه آیا کاپ قاعدگی ممکن است گزینه مناسبی برای شما باشد صحبت کنید.

کاپ قاعدگی


کاپ قاعدگی چیست


فنجان قاعدگی


قیمت کاپ قاعدگی


كاپ قاعدگي


کاپ قاعدگی برای دوشیزگان


نحوه استفاده از کاپ قاعدگی


خرید کاپ قاعدگی


قیمت کاپ قاعدگی در داروخانه ها


طرز استفاده از کاپ قاعدگی


کاپ پریودی


فنجان قاعدگی چیست


کاپ پریودی چیست


کاپ قاعدگی چیه


بهترین مارک کاپ قاعدگی


طرز استفاده کاپ قاعدگی


روش استفاده از کاپ قاعدگی


لونت کاپ چیست


طریقه استفاده از کاپ قاعدگی


استفاده از کاپ قاعدگی


قیمت فنجان قاعدگی


نحوه استفاده کاپ قاعدگی


سایز کاپ قاعدگی


كاپ قاعدگي چيست


عوارض کاپ قاعدگی


کاپ بهداشتی


کاپ پریود


طریقه استفاده کاپ قاعدگی


کاپ قاعدگی نحوه استفاده


کاپ قاعدگی را از کجا بخریم


کاپ های قاعدگی


کاپهای قاعدگی


روش استفاده کاپ قاعدگی


معایب کاپ قاعدگی


آموزش استفاده از کاپ قاعدگی


مراکز فروش کاپ قاعدگی


کاپ قاعدگی خرید


فروش کاپ قاعدگی

تجهیزات کوهنوردی

13/05/2020 مارک کلاوارینو
فیس بوک توییتر
کوهنوردی

کوهنوردی اصطلاحی است که می تواند معانی مختلفی داشته باشد. اما، به طور کلی، شامل صعود در مناطق کوهستانی و معمولاً برفی یا یخبندان است. تجهیزات مورد نیاز ممکن است بسیار زیاد باشد، بنابراین در اینجا راهنمای برخی از چیزهایی است که شما به آنها نیاز دارید که برای اکثر سفرهای کوهنوردی در کوهستان توصیه می کنیم. مانند بسیاری از اقلامی که Bogong Equipment می فروشد، عامل محرک معمولاً وزن و عملکرد است، اما تلاش برای یافتن سبک ترین ابزار برای کوهنوردی بسیار مهم است.تجهیزات کوهنوردی


مهار بال ادلرید
مهارهای کوهنوردی
وزن احتمالاً عامل محرک اینجاست. به کناری از آویزان عجیب و غریب، بعید است که برای مدت طولانی در مهار خود بنشینید و امیدواریم که شلاق های اصلی زیادی نخورید. بنابراین، وزن احتمالا مهمتر از راحتی است. بال Edelrid (همچنین در طرح های زنانه به عنوان Edelrid Eleve موجود است) نمونه خوبی است.

مهارهای دیگری نیز وجود دارند که سبک‌تر هستند، اما Edelrid Wing و Edelrid Eleve در اصل یک مهار کامل با 4 حلقه چرخ دنده و 2 اتصال گیره پیچ یخ هستند. حلقه‌های ساق پا قابل تنظیم هستند و اگر از قبل کرامپون می‌پوشید یا روی اسکی می‌بندید، می‌توان آنها را باز کرد و دوباره نخ کرد. این به اندازه کافی راحت است که بتوان آن را مهار کوهنوردی من و همچنین مهار صخره های سنگ شکن عمومی من دانست.

گزینه های دیگر:

مهار Superlight راک امپراتوری - سبک ترین مهاری که ما می فروشیم، اما با عملکرد کمی، برای تورهای اسکی در زمین های یخبندان طراحی شده است.
مهار رعد و برق راک امپراتوری - یک گزینه سبک تر و نسبتاً کاربرپسند است که استفاده از آن با اسکی / کرامپون در حال حاضر آسان است.
مهار Edelrid Huascaran – طراحی شبیه به Rock Empire Lightning، اما سبک تر.


Edelrid Mission Quickdraw
در یک قفسه کوهنوردی چیست؟
آنچه در یک قفسه کوهنوردی خواهید یافت بیشتر در این مقاله پوشش داده شده است، اما برخی از تفاوت های قابل توجه شامل موارد زیر است.


کوییک دراوهای آلپاین (مثلاً کوییک دراو 60 سانتی متری ماموریت ادلرید)
سریع دراوهای معمولی (غیر قابل تمدید) معمولاً هنگام کوهنوردی کاربرد کمی دارند، زیرا بیشتر مسیرها سرگردان هستند. من فقط از تسمه های آلپاین یا قابل گسترش استفاده می کنم تا بتوانم از محافظی استفاده کنم که در غیر این صورت ممکن است کشش طناب بیش از حد ایجاد کند، یا از بند 60 سانتی متری برای بندکشی سنگ ها، یخ ها یا بستن پیچ یخ استفاده کنم. شما می‌توانید با استفاده از کارابین‌ها و قلاب‌های دلخواه خودتان را بسازید، اما Edelrid Mission Quickdraw 60 سانتی‌متری خود را «آماده» تولید می‌کند.

اگر خودتان می‌سازید، پیشنهاد می‌کنم تا جایی که ممکن است سبک‌تر باشید (مانند کارابین‌های DMM Phantom، کارابین‌های DMM Chimera، کارابین‌های DMM Spectre، کارابین‌های Edelrid Mission) و از تسمه‌های لاغر داینما استفاده کنید (ادلرید قلاب‌های داینما 8 میلی‌متری می‌سازد).


پیچ های یخ (به عنوان مثال Grivel 360)
تعداد پیچ‌های یخی که می‌گیرید و چقدر طول می‌کشید، بسیار به نوع سفری که انجام می‌دهید بستگی دارد. موارد کلی که باید در نظر بگیرید این است که چقدر یخ ممکن است نازک باشد و اینکه آیا از نخ های V برای آبسیل استفاده می کنید یا خیر. گریول با نخ باز شده به سمت بیرون پیچ های یخ می سازد که در هنگام بارگیری نیرو را پخش می کند. پیچ‌های یخ Grivel 360 راحت‌تر از پیچ‌های یخ Grivel Helix معمولی هستند، اما به اندازه‌ای سنگین‌تر هستند.

قفسه من شامل یک پیچ 12 سانتی متری برای زمانی که فکر می کنم یخ نازک است، و یک پیچ بلند 20 سانتی متری برای سوراخ کردن رزوه های V و همچنین چند عدد در میان است.

پیچ‌های شما اگر مارک و سبک یکسانی داشته باشند و اگر از دستگاه گیره‌ای که مستقیماً به بند خود وصل شده است استفاده کنید، بسیار منظم‌تر می‌شوند.


حفاظت از برف کوهنوردی (مانند DMM Dead Man)
«مرد مرده» یک محافظ نیست که من اغلب از آن استفاده می‌کنم، اما از داشتن آن بسیار خوشحالم. نام بیمارگونه آن را نادیده بگیرید: مرد مرده بسیار مفید و آسان است. برخی افراد MSR Coyote Pickets را ترجیح می دهند.


تجهیزات نجات Crevasse
من متوجه شدم که در کوهستان، حتی بیشتر از صخره نوردی عمومی، داشتن یک کیت نجات اولیه خوب است. نجات Crevasse به یک قرقره Z نیاز دارد، بنابراین، حداقل، چند پروسیک و کارابین قفل ضروری است. من بیشتر اوقات تیبلوک، میکروتراکشن، پروسیک و دو قرقره حمل می کنم.

کوله پشتی کوهنوردی استوک

کوله پشتی کوهنوردی ساخت ایران

بهترین کوله پشتی کوهنوردی

کوله پشتی

قیمت کوله پشتی کوهنوردی یک روزه

کوله پشتی کوهنوردی ترب

کوله پشتی کوهنوردی کودک

کوله پشتی کوهنوردی امریکایی

کاندوم زنانه (داخلی).

کاندوم زنانه چیست؟

دو نوع کاندوم وجود دارد:


کاندوم زنانه (کاندوم داخلی) که در داخل واژن استفاده می شود

کاندوم های مردانه (کاندوم های خارجی) که در قسمت بیرونی آلت تناسلی پوشیده می شوند

کاندوم زنانه جایگزینی برای کاندوم مردانه به عنوان یک روش مانع برای رابطه جنسی ایمن و پیشگیری از بارداری است. آنها در طول رابطه جنسی واژینال برای جلوگیری از رسیدن مایع منی (مایع حاوی اسپرم) به رحم استفاده می شوند. کاندوم تنها روش پیشگیری از بارداری است که هم از بارداری و هم از عفونت های مقاربتی (STI) جلوگیری می کند.کاندوم دخترانه

کاندوم زنانه ای که در استرالیا فروخته می شود (FC2) یک کیسه نازک، نرم و نیتریلی است که قبل از رابطه جنسی در واژن قرار می دهید. طول آن 17 سانتی متر است و دارای دو حلقه انعطاف پذیر است، یکی در هر انتها - حلقه داخلی و خارجی. حلقه داخلی بسته است و در داخل واژن قرار می گیرد. حلقه بیرونی باز است و در خارج از واژن قرار می‌گیرد و به صورت صاف به لابیا فشار داده می‌شود (چین‌های پوست در خارج از واژن، که گاهی اوقات به آن لب گفته می‌شود). حلقه بیرونی به عنوان یک لنگر عمل می کند تا از فشار دادن کاندوم به داخل واژن در حین رابطه جنسی جلوگیری کند. درست مانند کاندوم مردانه، هر کاندوم زنانه فقط باید یک بار استفاده شود. شما باید هر بار که رابطه جنسی دارید از یک نوع جدید استفاده کنید.


کاندوم زنانه چگونه کار می کند؟

کاندوم زنانه دهانه رحم را می پوشاند، واژن را خط می کشد و از فرج (ورودی واژن) محافظت می کند و مانعی بین آلت تناسلی و واژن ایجاد می کند. تبادل مایعات بدن (منی و مایعات واژن) را متوقف می کند. کاندوم زنانه قبلاً روغن کاری شده است - در صورت تمایل می توان از روان کننده اضافی استفاده کرد.


کاندوم زنانه چقدر موثر است؟

کاندوم زنانه حداقل به اندازه کاندوم مردانه در پیشگیری از بیماری های مقاربتی موثر است. اگر به درستی استفاده شود تا 95٪ در جلوگیری از بارداری موثر است، اما در زندگی واقعی این میزان می تواند در حدود 79٪ کمتر باشد. از کاندوم های زنانه می توان همزمان با سایر روش های پیشگیری از بارداری از جمله قرص های ضد بارداری، حلقه های واژینال، تزریق های ضد بارداری، ایمپلنت ها و آی یو دی استفاده کرد. با کاندوم مردانه قابل استفاده نیست.


اگر فکر می کنید کاندوم زنانه شما کار نکرده است، به عنوان مثال اگر در حین رابطه جنسی از جای خود خارج شود، یا فراموش کرده اید که از یکی از آن ها استفاده کنید، قرص های ضد بارداری اورژانسی را از داروخانه ها در دسترس دارید. لطفاً برای اطلاعات بیشتر به برگه اطلاعات پیشگیری از بارداری اضطراری ما مراجعه کنید.


اگر شما در معرض خطر ابتلا به بیماری های مقاربتی هستید، مهم است که در مورد آزمایش STI مشاوره بگیرید. اگر فکر می کنید در معرض خطر HIV هستید، PEP (پیشگیری پس از مواجهه) می تواند خطر انتقال HIV را کاهش دهد.


مزایای

این یک روش کوتاه مدت ایمن برای پیشگیری از بارداری است

بدون نسخه قابل خرید است

در برابر بیماری های مقاربتی محافظت می کند

می توان آن را در هر زمان قبل از رابطه جنسی قرار داد

می توان آن را با هر نوع روان کننده استفاده کرد. روان کننده های پایه آب، سیلیکونی یا روغنی

افرادی که به کاندوم های لاتکس حساسیت دارند یا حساسیت دارند می تواند استفاده شود

این مواد در گرم کردن بدن خوب است، که ممکن است رابطه جنسی را لذت بخش تر کند

حلقه بیرونی ممکن است کلیتوریس را تحریک کند و رابطه جنسی را لذت بخش تر کند

داخل واژن را می‌پوشاند تا آلت تناسلی نیازی به نعوظ نداشته باشد و ممکن است نیازی به بیرون کشیدن بلافاصله پس از انزال نباشد.

معایب

نسبت به سایر روش های پیشگیری از بارداری، میزان شکست بالاتری دارد

برای برخی افراد درج و برداشتن آن مشکل است

به اندازه کاندوم مردانه در دسترس نیست

گرانتر از کاندوم مردانه است.

عکس کاندوم زنانه قیمت


کاندوم زنانه خرید


خرید کاندوم زنانه


کاندوم زنانه دیجی کالا


قیمت کاندوم زنانه


کاندوم زنانه قیمت


فروش قیمت کاندوم زنانه


کاندوم زنانه


کاندوم بانوان


فروش کاندوم زنانه


خرید پستی کاندوم زنانه


كاندوم زنانه


كاندوم نسائي


خريد كاندوم زنانه


مدل کاندوم زنانه


کاندم زنانه


کاندوم زنانه از کجا بخریم


کاندوم دخترانه


گذاشتن کاندوم عکس کاندوم زنانه قیمت


کاندوم‌زنانه


كوندوم نسائي


کاندوم زنان


کاندوم زنونه


کاندوم دخترونه


کاندوم‌ زنانه


کاندم‌زنانه


کاندوم های زنانه


کاندوم دختر


کاندوم زن


کاندوم.زنانه


کاندون زنانه

آیا می توان زگیل تناسلی را در خانه درمان کرد؟

درمانهای خانگی

تغییر سبک زندگی

چه زمانی با پزشک صحبت کنیم

درمان سنتی

خلاصه

زگیل تناسلی لزوماً نیازی به درمان ندارد مگر اینکه باعث درد یا احساس خجالت شود. بسیاری از وب سایت های زنده طبیعی پیشنهاد می کنند که داروهای گیاهی مختلف می توانند زگیل تناسلی را درمان کنند. با این حال، شواهد محدودی برای استفاده از آنها وجود دارد و درمان های پزشکی به خوبی تثبیت شده معمولاً برای درمان زگیل به خوبی کار می کنند.


بیشتر زگیل‌های تناسلی توسط ویروس پاپیلومای انسانی (HPV) ایجاد می‌شوند. هیچ درمانی برای ویروس HPV که باعث زگیل تناسلی می شود وجود ندارد. حتی زمانی که زگیل ها ناپدید می شوند، فرد همچنان می تواند ویروس را منتقل کند. برخی از درمان ها، از جمله برخی درمان های خانگی، ممکن است به طور موقت زگیل تناسلی را از بین ببرند.زگیل تناسلی در مردان



اگرچه HPV با سرطان دهانه رحم و سایر سرطان ها مرتبط است، زگیل تناسلی باعث سرطان نمی شود. علاوه بر این، همه افراد مبتلا به HPV به زگیل تناسلی مبتلا نمی شوند.


در این مقاله برخی از درمان های خانگی که می توانند به زگیل تناسلی کمک کنند، مورد بحث قرار می دهد. همچنین به بررسی این موضوع می پردازد که چگونه برخی از تغییرات سبک زندگی ممکن است بر این وضعیت تأثیر بگذارد.


با مراجعه به مرکز اختصاصی ما درباره HPV و سایر موضوعات مربوط به سلامت جنسی بیشتر بدانید.


چهار درمان خانگی برای زگیل تناسلی

از آنجایی که زگیل تناسلی می تواند حتی پس از برداشتن جراحی بازگردد، درمان های خانگی در کنار درمان های پزشکی استاندارد به احتمال زیاد موثر خواهند بود.


توجه به این نکته مهم است که سازمان غذا و دارو (FDA) داروهای جایگزین را تنظیم نمی کند. هرکسی که به این درمان ها علاقه دارد باید ابتدا آنها را با یک پزشک در میان بگذارد و همیشه آنها را از یک منبع معتبر خریداری کند.


درمان‌های خانگی زیر ممکن است بهبود زگیل تناسلی را تسریع کند، اما ویروس زمینه‌ای را درمان نمی‌کند.


عصاره چای سبز

شواهدی وجود دارد که نشان می دهد عصاره چای سبز حاوی سینکاتچین و پلی فنون E ممکن است به درمان زگیل تناسلی کمک کند.


یک مطالعه در سال 2015 استفاده از نوع خاصی از عصاره چای سبز به نام سینکاتچین را بررسی کرد. اینها در پاکسازی زگیل تناسلی بهتر از دارونما عمل کردند و تقریباً به اندازه داروهای پزشکی موضعی استاندارد مؤثر بودند.


یک مطالعه موردی در سال 2018 نشان داد که یک عصاره موضعی چای سبز، به نام پلی فنون E، یک درمان موثر برای زگیل کف پا است. HPV همچنین باعث ایجاد زگیل کف پا می شود.


توجه به این نکته مهم است که مطالعات بالا از درمان‌های موضعی تجویزی به جای محصولات بدون نسخه (OTC) استفاده می‌کردند. اگر فرد مایل به کسب اطلاعات بیشتر در مورد درمان های تجویزی است، باید با پزشک خود مشورت کند.


روغن درخت چای

طرفداران طب سنتی مدت‌هاست که از روغن درخت چای برای درمان انواع بیماری‌های پوستی استفاده می‌کنند. خواص ضد میکروبی آن ممکن است شدت برخی از ویروس ها، از جمله ویروس هایی که باعث زگیل می شوند را کاهش دهد.


روغن درخت چای برای استفاده در زگیل تناسلی به خوبی مورد مطالعه قرار نگرفته است، اما شواهد محدودی نشان می‌دهد که ممکن است زگیل‌های نواحی دیگر بدن را درمان کند.


یکی از نمونه‌ها یک مطالعه موردی قدیمی‌تر است که جزئیات استفاده موفقیت‌آمیز از روغن درخت چای را در درمان زگیل روی دست کودک شرح می‌دهد. نویسندگان پیشنهاد کردند که نتایج مثبت ممکن است به این معنی باشد که روغن درخت چای می تواند زگیل های ناشی از HPV را نیز درمان کند.


مطالعه‌ای در سال 2012 گزارش داد که روغن درخت چای می‌تواند به درمان مولوسکوم کونتاژیوزوم، نوع دیگری از بیماری پوستی ویروسی کمک کند.


از آنجایی که روغن درخت چای می تواند پوست را بسوزاند، افراد باید قبل از امتحان با پزشک مشورت کنند.


فندق جادوگر

مانند روغن درخت چای، فندق جادوگر یک درمان محبوب برای مشکلات مختلف پوست است. نسبتاً خفیف است، بنابراین بعید است که پوست حساس را تحریک کند. با این حال، فرد نباید آن را بر روی غشاهای مخاطی، از جمله داخل واژن یا مقعد استفاده کند.


یک مطالعه در سال 2014 نشان داد که فندق جادوگر ممکن است در برابر HPV نوع 16، که یکی از گونه‌های HPV است که باعث ایجاد زگیل تناسلی می‌شود، موثر باشد. با این حال، این مطالعه محدود است و بر روی انسان انجام نشده است.


سیر

سیر در طول تاریخ و در سراسر فرهنگ ها برای مصارف آشپزی و دارویی استفاده شده است.


یک مطالعه در سال 2018 نشان داد که استفاده از 10 درصد عصاره سیر به مدت دو ماه تأثیری مشابه با سرما درمانی بر روی زگیل تناسلی دارد. شرکت کنندگان عصاره سیر را با نوک پنبه دو بار در روز به مدت هشت هفته استفاده کردند. با این حال، این مطالعه تعداد کمی از شرکت‌کنندگان را که همگی مرد بودند، نشان داد.

پماد برای درمان زگیل تناسلی


درمان همیشگی زگیل تناسلی


قرص درمان زگیل تناسلی


درمان زگیل تناسلی با واجبی


درمان زگیل تناسلی با سرکه سیب


متخصص زنان برای درمان زگیل تناسلی


درمان زگیل تناسلی با سیر


زگیل تناسلی مردان


درمان قطعی زگیل تناسلی


عکس واضح از زگیل تناسلی مردان


زگیل تناسلی خفیف


زگیل تناسلی در دختر مجرد


تشخیص زگیل تناسلی با سرکه


آنژیوکراتوم تناسلی


تفاوت خال گوشتی و زگیل تناسلی


درمان قطعی زگیل تناسلی


راه انتقال زگیل تناسلی


پماد برای درمان زگیل تناسلی


پماد آسیکلوویر برای زگیل تناسلی


قرص درمان زگیل تناسلی


اسید سالیسیلیک برای زگیل تناسلی


عنبر نسارا و زگیل تناسلی


درمان زگیل تناسلی با واجبی


تفاوت خال گوشتی و زگیل تناسلی


لیزر زگیل تناسلی


درمان زگیل تناسلی


عکس زگیل تناسلی


درمان زگیل


زگیل تناسلی در مردان


زگیل تناسلی در زنان


زگیل تناسلی


زگیل تناسلی زنان


زگیل


درمان قطعی زگیل تناسلی


زگیل آلت تناسلی


زگیل تناسلی چیست ؟


علائم زگیل تناسلی


زگیل مقعدی


شکل ظاهری ظاهری زگیل تناسلی


بیماری hpv چیست ؟

مزایا و معایب خرید انلاین کاندوم

در مطلب قبل از مشکلات خرید کاندوم و محصولات مشابه در ایران صحبت کرد و گفت که در زمان حال با خرید اینترنتی و یا آنلاین خرید با دقت تر و راحت تری انجام دادم و من هنوز مشکلاتی در سر راه خریداران وجود ندارد.


خرید اینترنتی و آنلاین از سایت ها چگونه از یک فروشگاه در محله خود مان باشید با این تفاوت که به جای صحبت های فروشنده مطالب نوشته شده برای هر کالا را مطالعه کنید و در صورت سوال با پشتیبانی سایت تماس گرفته و پاسخ سوال خود را می توانیم.فروشگاه آنلاین محصولات زناشویی



تا اینجای کار سخت نبود و فقط کمی آشنایی با اینترنت لازم است اما خیلی دوست دارند که این کار راحت را انجام داد و به فروشگاه ها و یا داروخانه مراجعه کرد چرا؟


معایب خرید کاندوم ومحصولات زناشویی از فروشگاه های آنلاین یا اینترنتی

اولین مشکل این است که آیا این سایت معتبر است یا خیر که این موضوع با مجوزها نصب شده است روی سایت قابل تشخیص است و هر کسب و کار دیگری در سطح کشور من باشد

قابل لمس نبودن کالا احساس ناخوشایند در برخی از افراد شد این موضوع برای افرادی که آن کالا مصرف کرده اند اند مشکلی نیست اما برای شخصی که بار اول می خواهد آن را سفارش دهد کار را سخت می کند

زمان دیر تر تحویل کالا که به صورت آنی نمی شود و نیاز به برنامه خرید خرید دارد

اعتماد به ارائه خدمات و کالا از سایت که خریدار این احتمال را می دهد که همان مطلب را در سایت نباشد

موس متصل به کیسه خرید

مزایای خرید اینترنتی کاندوم و محصولات زناشویی

راحتی در خرید بدون زمان و زمان در ترافیک و یا گرما و سرما

بدون احساس خجالت خرید و به راحتی کالا ها را با هم نشان داد و به محصول دلخواه خرید

دریافت محصول به صورت محرمانه و بدون این که کسی متوجه اختلال یا خرید ما شد

حفظ حریم شخصی و خانواده

هر سایت فروشگاهی مانند فروشگاه می باشد که در صورت بروز مشکل می توان آن را در پیگیری کرد.وسایل جنسی


لوازم جنسی


محصولات جنسی


وسایل فانتزی زناشویی


وسایل سکس


فروشگاه لوازم جنسی

آمیزشی وسایل فانتزی زناشویی


وسایل سکسی


لوازم سکسی


وسایل زناشویی مردانه


پک زناشویی


لوازم سکسی


محصولات زناشوی


خرید لوازم جنسی


محصولات آميزشي


محصولات ویژه خانمها


فروشگاه لوازم جنسی


لوازم زناشویی


خرید محصولات جنسی


خرید محصولات زناشویی اصل


فروش محصولات زناشویی در تهران


خرید وسایل جنسی


محصولات زناشویی بانه


محصولات فانتزی زناشویی


فروش لوازم جنسی


فروشگاه لوازم زناشویی


جدیدترین محصولات زناشویی


فروشگاه محصولات زناشویی


فروش محصولات جنسی


فروشگاه جنسی


فروشگاه محصولات جنسی


وسایل زناشویی


فروشگاه مجاز محصولات زناشویی


محصولات سکسی


فروش وسایل جنسی


خرید محصولات زناشویی


فروشگاه محصولات زناشویی ویبراتور


فروش لوازم زناشویی


فروشگاه وسایل جنسی


وسایل تحریک زن


خرید لوازم سکسی


لوازم مورد نیاز زناشویی


خرید ابزار جنسی


فروشگاه زناشویی


خرید لوازم زناشویی


فروش لوازم سکسی


انواع وسایل جنسی


فروش محصولات زناشویی


ابزار های جنسی


خرید وسایل زناشویی


وسایل مورد نیاز رابطه زناشویی


کالای جنسی

لوازم زناشویی تهران


فروشگاه مجاز محصولات زناشویی در مشهد


ویژه آقایان محصولات جدید


لوازم جنسي


فروش الات تناسلی مردانه


خرید ویبراتور نقطه جی


وسایل زناشویی جدید


وسايل جنسي


وسیله جنسی


محصولات جنسي


لوازم‌جنسی


فروش ابزار جنسی


وسایل زناشویی چیست


وسایل رابطه جنسی


انواع لوازم جنسی

محصولات سکس


وسایل آمیزشی


محصولات زناشویی مشهد


وسایل کمک جنسی


وسایل جنسی زنانه


ابزار الات جنسی


وسیله های جنسی


فروشگاه زناشویی شاپرک


فروشگاه لوازم زناشویی مشهد


عکس وسایل جنسی


محصولات جنسی آقایان


تجهیزات جنسی


وسایل های جنسی


خرید ابزار زناشویی


دستگاه های جنسی


فروشگاه ابزار جنسی


وسایل جنسی مرد


فروش تاب زناشویی

لوازم جنسی زنانه


ابزار زناشویی


محصولات بهداشتی زناشویی


محصولات زناشویی تهران


لوازم بهداشتی زناشویی


خرید اینترنتی محصولات جنسی


سفارش محصولات جنسی


فروش محصولات سکسی


محصولات بهداشت جنسی

وسایل جنسی مردانه

قیمت لوازم جنسی


وسایل جنسی زنان


لوازم بهداشتی جنسی


فروش وسایل زناشویی


عکس وسایل سکسی


پکیج محصولات زناشویی


خرید تاس فانتزی زناشویی


فروشگاه آنلاین محصولات زناشویی


خرید محصولات سکسی


خرید محرمانه محصولات زناشویی


انواع محصولات جنسی


محصولات جنسی بانوان


فروشگاه اینترنتی لوازم جنسی


لوازم جنسی مردانه


لوازم زناشویی مشهد


اسم وسایل جنسی


خریدلوازم جنسی


لوازم رابطه جنسی

محصول جنسی

مدل سازی میزان پذیرش عمومی نان حجیم قالبی بسته بندی شده در انواع فیلم های نانویی

در سالهای اخیر به طور طبیعی از فناوری نانو در بسته بندی محصولات استفاده می شود استفاده می شود. افزایش اطلاعات عمومی پیرامون نانوتکنولوژی ، نقاشی تعیین کننده در تشخیص این پیشرفت صنعتی است.

با توجه به اینکه مقادیر متغیرهای مورد اندازه گیری در برخی از کشورها در صورت نمی شود (داده های گمشده) ، می توانم رویه های گوناگونی را برای دستیابی به این داده ها مورد توجه قرار دادم. عکس محصولات نانوسان


در واقع در چنین رویه هایی با کنار گذاشتن تجربه های موجود دارای گمشده ، تجزیه و تحلیل انجام شده است.

در این پژوهش ، چگونگی ایجاد تمایل به مصرف نان بسته بندی شده در انواع فیلم های نانو برای تدوین مدل ساخت میزان پذیرش عمومی نان حجیم مورد بررسی قرار گرفت و عامل اصلی در ایجاد اعتماد به مصرف این محصول بررسی شد.

شرکت های اطلاعاتی راجع به فناوری نانو شامل مزایا ومعایب استفاده از آن و اطلاعات ویژه ای در مورد نوع فیلم نانو مورد استفاده برای بسته بندی نان حجیم قالبی انجام شد.

نتایج بررسی نشان داد در مجموع ، شرکت ها در مصرف نان بسته بندی شده با فیلم های نانو مورد تردید قرار گرفتند. با این وجود ، بسته بندی نانو بسیار مناسب تر از بسته بندی معمولی شد.

نتایج مربوط به تجزیه و تحلیل مدل های پیشنهادی نشان داد که اطلاعات عمومی ، مهمترین فاکتور در پذیرش و مصرف محصولات جدید می تواند باشد. نتایج حاکم از آن بود که ارایه مزایا و معایب محصول به مصرف کننده بسیار مهم است. همچنین نتایج نشان داد که بیان مزایا ، مهمترین عامل در تشویق مردم به مصرف نان بسته بندی شده در فیلم های نانو من باشد.نانوسان


قیمت محصولات نانوسان آلمان


محصولات نانوسان


لیست قیمت محصولات نانوسان آلمان


محصولات نانو سان


خرید محصولات نانوسان


نانوسان محصولات


محصولات نانو سان خودرو


اسپری نانو سان


قیمت نانوسان


نانو سان


لیست قیمت محصولات نانو


محصولات نانوسان دیجی کالا


قیمت محصولات نانوسان


خرید محصولات نانو سان


اپلیکیشن نانوسان


محصولات نانو


فروش محصولات نانوسان


فروشگاه محصولات نانو سان


لیست محصولات نانو


قیمت محصولات نانو سان


فروشگاه محصولات نانو


فروشگاه محصولات نانو در تهران


خرید محصولات نانو


محصولات نانوسان بیز


لوگو نانوسان


نانوسان چیست


قیمت محصولات نانو


محصولات نانو سان آلمان


قیمت نانو سان


فروش محصولات نانو


خرید اسپری نانو سان


فروشگاه محصولات نانوسان


محلول نانو سان


نانوسان دیجی کالا


فروش محصولات نانوسان در تهران


فروش محصولات نانو سان


خرید نانو سان


خرید نانوسان


سایت محصولات نانوسان


نانو سان محصولات


محصولات نانو خودرو


نانو بدنه خودرو نانوسان


قیمت محصولات نانو خودرو


قیمت چربی زدا نانوسان دیجی کالا


اسپری نانوسان


محصولات نانوسان آلمان


نانوسان آلمان


لوگوی نانوسان


فروشگاه نانوسان


واکس لاستیک نانوسان دیجی کالا


اسپری نانو سان آلمان


نانو سان آلمان


عکس محصولات نانوسان


فروش محصولات نانو در تهران


محصول نانو سان


شوینده نانو سان


محصولات نانوسان المان


قیمت محصولات نانو بیز


محصولات nanosun


قیمت اسپری نانو سان


قیمت نانو بدنه خودرو نانوسان


دیجی کالا نانوسان


محصولات شوینده نانوسان


محصولات نانو آلمان


اسپری nanosun


nanosun محصولات


nanosun logo


نانو‌سان


محصولات نانوسان دکتر بیز


قیمت نانو سان آلمان


اسپري نانو سان


نانو سان بیز


خرید اسپری نانوسان


لوگو نانو سان


قیمت اسپری چربی زدا نانوسان دیجی کالا


سانی کالا


کاتالوگ محصولات نانوسان


اسپری دوراکلین نانوسان دیجی کالا


اسپري نانوسان


لوگوی نانو سان


معرفی محصولات نانوسان


قیمت چربی زدا نانوسان


نانوسان خودرو


نانو سون


قیمت نانوسان در دیجی کالا


موتور شوی نانوسان دیجی کالا


شیشه شوی نانوسان بیز


چربی زدا نانوسان


لیست محصولات نانوسان


قیمت نانو بدنه خودرو بیز


محصولات نانوسان در دیجی کالا


nanosun دیجی کالا


قیمت اسپری nanosun


لوگو نانوسان با کیفیت


نانوسان المان


اسپری نانوسان دیجی کالا


شامپو واترلس دیجی کالا


واکس همه کاره نانو سان

مدل سازی میزان پذیرش عمومی نان حجیم قالبی بسته بندی شده در انواع فیلم های نانویی

در سالهای اخیر به طور طبیعی از فناوری نانو در بسته بندی محصولات استفاده می شود استفاده می شود. افزایش اطلاعات عمومی پیرامون نانوتکنولوژی ، نقاشی تعیین کننده در تشخیص این پیشرفت صنعتی است.

با توجه به اینکه مقادیر متغیرهای مورد اندازه گیری در برخی از کشورها در صورت نمی شود (داده های گمشده) ، می توانم رویه های گوناگونی را برای دستیابی به این داده ها مورد توجه قرار دادم. عکس محصولات نانوسان


در واقع در چنین رویه هایی با کنار گذاشتن تجربه های موجود دارای گمشده ، تجزیه و تحلیل انجام شده است.

در این پژوهش ، چگونگی ایجاد تمایل به مصرف نان بسته بندی شده در انواع فیلم های نانو برای تدوین مدل ساخت میزان پذیرش عمومی نان حجیم مورد بررسی قرار گرفت و عامل اصلی در ایجاد اعتماد به مصرف این محصول بررسی شد.

شرکت های اطلاعاتی راجع به فناوری نانو شامل مزایا ومعایب استفاده از آن و اطلاعات ویژه ای در مورد نوع فیلم نانو مورد استفاده برای بسته بندی نان حجیم قالبی انجام شد.

نتایج بررسی نشان داد در مجموع ، شرکت ها در مصرف نان بسته بندی شده با فیلم های نانو مورد تردید قرار گرفتند. با این وجود ، بسته بندی نانو بسیار مناسب تر از بسته بندی معمولی شد.

نتایج مربوط به تجزیه و تحلیل مدل های پیشنهادی نشان داد که اطلاعات عمومی ، مهمترین فاکتور در پذیرش و مصرف محصولات جدید می تواند باشد. نتایج حاکم از آن بود که ارایه مزایا و معایب محصول به مصرف کننده بسیار مهم است. همچنین نتایج نشان داد که بیان مزایا ، مهمترین عامل در تشویق مردم به مصرف نان بسته بندی شده در فیلم های نانو من باشد.نانوسان


قیمت محصولات نانوسان آلمان


محصولات نانوسان


لیست قیمت محصولات نانوسان آلمان


محصولات نانو سان


خرید محصولات نانوسان


نانوسان محصولات


محصولات نانو سان خودرو


اسپری نانو سان


قیمت نانوسان


نانو سان


لیست قیمت محصولات نانو


محصولات نانوسان دیجی کالا


قیمت محصولات نانوسان


خرید محصولات نانو سان


اپلیکیشن نانوسان


محصولات نانو


فروش محصولات نانوسان


فروشگاه محصولات نانو سان


لیست محصولات نانو


قیمت محصولات نانو سان


فروشگاه محصولات نانو


فروشگاه محصولات نانو در تهران


خرید محصولات نانو


محصولات نانوسان بیز


لوگو نانوسان


نانوسان چیست


قیمت محصولات نانو


محصولات نانو سان آلمان


قیمت نانو سان


فروش محصولات نانو


خرید اسپری نانو سان


فروشگاه محصولات نانوسان


محلول نانو سان


نانوسان دیجی کالا


فروش محصولات نانوسان در تهران


فروش محصولات نانو سان


خرید نانو سان


خرید نانوسان


سایت محصولات نانوسان


نانو سان محصولات


محصولات نانو خودرو


نانو بدنه خودرو نانوسان


قیمت محصولات نانو خودرو


قیمت چربی زدا نانوسان دیجی کالا


اسپری نانوسان


محصولات نانوسان آلمان


نانوسان آلمان


لوگوی نانوسان


فروشگاه نانوسان


واکس لاستیک نانوسان دیجی کالا


اسپری نانو سان آلمان


نانو سان آلمان


عکس محصولات نانوسان


فروش محصولات نانو در تهران


محصول نانو سان


شوینده نانو سان


محصولات نانوسان المان


قیمت محصولات نانو بیز


محصولات nanosun


قیمت اسپری نانو سان


قیمت نانو بدنه خودرو نانوسان


دیجی کالا نانوسان


محصولات شوینده نانوسان


محصولات نانو آلمان


اسپری nanosun


nanosun محصولات


nanosun logo


نانو‌سان


محصولات نانوسان دکتر بیز


قیمت نانو سان آلمان


اسپري نانو سان


نانو سان بیز


خرید اسپری نانوسان


لوگو نانو سان


قیمت اسپری چربی زدا نانوسان دیجی کالا


سانی کالا


کاتالوگ محصولات نانوسان


اسپری دوراکلین نانوسان دیجی کالا


اسپري نانوسان


لوگوی نانو سان


معرفی محصولات نانوسان


قیمت چربی زدا نانوسان


نانوسان خودرو


نانو سون


قیمت نانوسان در دیجی کالا


موتور شوی نانوسان دیجی کالا


شیشه شوی نانوسان بیز


چربی زدا نانوسان


لیست محصولات نانوسان


قیمت نانو بدنه خودرو بیز


محصولات نانوسان در دیجی کالا


nanosun دیجی کالا


قیمت اسپری nanosun


لوگو نانوسان با کیفیت


نانوسان المان


اسپری نانوسان دیجی کالا


شامپو واترلس دیجی کالا


واکس همه کاره نانو سان

کاندوم مردانه چقدر مثر است؟

کاندوم های مردانه هنگامی که به درستی مورد استفاده قرار گیرند ، یک روش مثر در پیشگیری از بارداری هستند. طبق برنامه ریزی والدین ، ​​اگر از آنها به طور کامل استفاده کنید ، 98 درصد در جلوگیری از بارداری مثر هستند. در حقیقت ، اکثر مردم هر بار از آنها به طور کامل استفاده نمی کنند. در عمل ، حدود 18 نفر از 100 زنی که از کاندوم مردانه به عنوان تنها روش پیشگیری از بارداری خود استفاده می کنند ، هر سال باردار می شوند.بهترین کاندوم تاخیری نی نی سایت



برای م effectiveثرترین محافظت ، نکات زیر را دنبال کنید:


مطمئن شوید که شما یا همسرتان کاندوم را به درستی قرار داده اید.

اگر کاندوم را روی عقب قرار می دهید ، از کاندوم جدید استفاده کنید.

هرگز از کاندوم استفاده نکنید.

از کاندوم زنانه و مردانه به طور همزمان استفاده نکنید. این می تواند به کاندوم آسیب برساند و اثر بخشی آن را کاهش دهد.

از کرم های حاوی روغن و کاندوم های لاتکس استفاده نکنید.

می توانید از محصولات حاوی روغن با کاندوم مصنوعی مانند کاندوم پلی اورتان استفاده کنید.

با ترکیب کاندوم با سایر روشهای پیشگیری از بارداری ، مانند پیشگیری از بارداری هورمونی ، می توانید خطر بارداری خود را حتی بیشتر کاهش دهید.

برخی از کاندوم ها حاوی اسپرم کش به نام nonoxynol-9 هستند. اکثر پزشکان توصیه می کنند از کاندوم های روکش اسپرم استفاده نکنید زیرا هزینه بیشتری دارند ، دوام چندانی ندارند و می توانند خطرات نامطلوبی برای سلامتی مانند عفونت های ادراری ایجاد کنند. اگر می خواهید از اسپرم کش به عنوان پشتیبان استفاده کنید ، به جای کاندوم هایی که از قبل با اسپرم کش پوشیده شده اند ، از اسپرم کش واژینال استفاده کنید.


کاندوم علاوه بر جلوگیری از بارداری ، خطر ابتلا به عفونت های مقاربتی را نیز کاهش می دهد.


کاندوم مردانه چه مزایایی دارد؟

محبوبیت کاندوم مردانه به عنوان روش پیشگیری از بارداری ، راحتی آنها را نشان می دهد.


طرفداران

مقرون به صرفه

دسترسی آسان

در صورت استفاده صحیح در جلوگیری از بارداری مثر است

در صورت استفاده صحیح در جلوگیری از بیماریهای مقاربتی م effectiveثر است

برای جلوگیری از انزال زودرس در برخی از مردان مفید است

خطرات و عوارض جانبی استفاده از کاندوم کم است.


بیشتر بخوانید: کدام روش پیشگیری از بارداری برای شما مناسب است؟ »


کاندوم مردانه چه معایبی دارد؟

استفاده از کاندوم مردانه خطرات و معایب کمی دارد.


منفی

میزان شکست نسبتاً بالا در صورت استفاده نادرست یا ناسازگار

پتانسیل کاهش احساس

سوزش پوست ، مانند درماتیت تماسی ، به دلیل حساسیت به لاتکس یا حساسیت

واکنش های آلرژیک به اسپرم کش ها ، روغن ها ، بوها و سایر مواد شیمیایی موجود در کاندوم

برخی از کاندوم ها ممکن است حاوی اسپرم کش باشند. استفاده از کاندوم مردانه با اسپرم کش خطرات اضافی دارد. مطالعات نشان داده اند که ممکن است با ویروس اسپرم کش nonoxynol-9 خطر انتقال ویروس HIV افزایش یابد. برخی از افراد ممکن است واکنش های نامطلوبی به اسپرم کش ، مانند خشکی یا ناراحتی داشته باشند.



استفاده از کاندوم مردانه با حساسیت به لاتکس یا حساسیت

اگر به لاتکس حساسیت دارید و می خواهید از کاندوم استفاده کنید ، انواع تهیه شده از پلی اورتان یا پلی ایزوپرن را انتخاب کنید. کاندوم پلی اورتان از پلاستیک ساخته شده است. در حالی که آنها متفاوت از کاندوم لاتکس هستند ، اما بسیار مثر هستند. کاندوم پلی ایزوپرن از لاتکس مصنوعی ساخته شده است. آنها برای اکثر افراد مبتلا به حساسیت به لاتکس بی خطر هستند زیرا واکنش های آلرژیک معمولاً توسط آلاینده های طبیعی موجود در لاتکس و نه خود لاستیک ایجاد می شود. کاندوم پلی ایزوپرن بیشتر شبیه کاندوم لاتکس است تا گزینه های پلی اورتان.


اگر کاندوم باعث ایجاد حساسیت می شود اما بادکنک یا دستکش پزشک شما ممکن است به چیزی غیر از لاتکس حساسیت داشته باشید. مارک های مختلف از روغن ها ، اسپرم کش ها و مواد شیمیایی مختلف استفاده می کنند. امتحان مارک های مختلف کاندوم ممکن است به شما کمک کند.


غذای آماده

کاندوم برای بسیاری از افراد یک گزینه قابل دسترس برای پیشگیری از بارداری است. با این حال ، هم کاندوم و هم نحوه استفاده مردم از آنها کامل نیستند. ممکن است بخواهید برای محافظت بیشتر از روش های اضافی پیشگیری از بارداری مانند پیشگیری از بارداری هورمونی استفاده کنید.

خرید کاندوم


قیمت کاندوم


خرید کاندوم خوراکی


قیمت کاندوم برقی


کاندم قیمت


طرز استفاده از کاندوم


خرید کاندوم برقی


کدام کاندوم بهتره


خرید کاندوم عروسکی


خرید کاندوم خوراکی


کاندوم برقی دیجی کالا


خرید کاندوم پرداخت در محل


خرید کاندوم دهانی


بهترین کاندوم


کاندوم دیجی کالا


خرید دیلدو از دیجی کالا


کاندوم عروسکی


خرید کاندوم خاردار


قیمت بهترین کاندوم


بهترین کاندوم نی نی سایت


بهترین کاندوم تاخیری


بهترین کاندوم فضایی


بهترین کاندوم دیجی کالا


خرید کاندوم


بهترین کاندوم برای لذت بیشتر


بهترین کاندوم تاخیری نی نی سایت


بهترین نوع کاندوم


انواع کاندوم و موارد استفاده


کاندوم دیجی کالا


بهترین مارک کاندوم


بهترین کاندوم تاخیری


کاندوم کاپوت


بهترین مارک کاندوم نی نی سایت


بهترین مارک کاندوم ضد حساسیت


قیمت کاندوم


کاندوم دیجی کالا


بهترین مارک کاندوم برای جلوگیری از بارداری


بهترین مارک کاندوم که پاره نشه


خرید کاندوم ساگامی


بهترین مارک کاندوم نی نی سایت


بهترین مارک کاندوم خاردار


بهترین مارک کاندوم تاخیری


بهترین کاندوم تاخیری


بهترین کاندوم برای لذت بیشتر


بهترین کاندوم تاخیری در داروخانه ها

12345678910
last